S čím můžeme pomoci?
Poukaz je zaplacený, ale na e-mail nedorazil
Objednávku dárkového poukazu jste v pořádku zaplatili, přišlo vám potvrzení na e-mail, ale poukaz na e-mailu není?
Pokud jste zvolili zaslání na e-mail, pak si prosím ve své e-mailové schránce zkontrolujte také složky SPAM (Nevyžádaná pošta apod.) a Hromadná pošta (Hromadné apod.). Občas se stane, že se e-mail s dárkovým poukazem zatoulá právě tady. Dárkový poukaz je přiložen k e-mailu ve formátu PDF, kdy si jej stačí zobrazit a vytisknout.
Pokud jste v objednávce zvolili zaslání v dárkové obálce či krabičce, pak vám bude poukaz doručen na vaši adresu (nikoliv e-mailem).
Pokud i přesto nemůžete e-mail s dárkovým poukazem najít, napište nám a my vám jej zašleme znova na e-mail uvedený v objednávce. Po domluvě lze poukaz zaslat také případně na jiný váš e-mail.